2015. május 23., szombat

Gigabyte AMD AM2-es gép HDMI kimenettel - Jelenlegi ára: 1 Ft *

Eladó a képeken látható számítógép. A gépben kifeküdt a vinyó, egy 160 Gb-os IDE van benne. A bios látja, de rendszer nem megy fel rá. Kipróbáltam egy SATA vinyóval, így már minden jól működik. WIN7-el telepítettem, minden jól működik, csk hang nem volt, a digitális kimeneten akart szólni, szerintem csak beállítás kérdése, de nem volt rá időm próbálgatni. Szép házban van, 400W-os táp, bár elől kicsit törött, de ez a működést nem befolyásolja. Az írót nem próbáltam benne, lehet hogy csak CD, de nem néztem meg jobban. USB-ről telepítettem.
Alaplap: Gigabyte GA-MA78GM-UD2H Jól felszerelt lap, minden mai követelménynek megfelel, alaplapi VGA is van ATI radeon HD3200, 512 mb -ig állítható a bios-ból.
Ram: 4x512 Mb DDRII
Proci: AMD Athlon LE1620 Kis fogyasztású energiatakarékos proci.
A gép működik rendesen, bár pár problémát meg kell oldani, ezért 1 ft-ról indítom, és gari csak kipróbálásra.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2015-06-02 12:25
. Gigabyte AMD AM2-es gép HDMI kimenettel - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése